Naujienos
2014
11
04

Kas yra Pilateso metodas?

Pilateso užsiėmimai

Pilateso metodas – tai unikali, jau beveik šimtmetį gyvuojanti sveikatinimo sistema, veikianti žmogaus mentalitetą, protą, intelektą, kartu sėkmingai vystydama jėgą, lakstumą, ištvermę ir judesių koordinaciją.
Šio metodo tikslas – stiprinti giliuosius pilvo ir nugaros raumenis bei siekti raumenų pusiausvyros stiprinant silpnuosius ir lavinant trumpuosius. Pilateso mankšta kūną treniruoja visiškai kitaip negu kitos technikos. Treniruojant giliuosius (laikysenos) raumenis, kūnas stiprinamas iš vidaus į išorę, subalansuojant raumenyną ir sukuriant taisyklingą laikyseną. Taip kūnas tampa lieknesnis, labiau išvystytas ir stangresnis.

Taip pat Pilateso treniruotės yra puikus reabilitacijos būdas, padedantis gydyti stuburo ligas, tokias kaip: osteochondrozė, osteoporozė, skoliozė ir kt., bei užkirsti kelią nugaros skausmams.
Tai pratimų programa kūnui ir sielai, rekomenduojama jauniems ir vyresniems, liekniems ir apkūniems ir netgi tiems, kurie niekada nesportavo.
Pilateso treniruočių nauda:
• sustiprina pilvo, apatinės nugaros dalies, klubų ir sėdmenų raumenis;
• pagerina fizinį pajėgumą;
• sumažina traumingumą;
• pakelia bendrą raumenų tonusą;
• atsikratoma nugaros skausmų;
• pagerina lankstumą, pusiausvyrą, koordinaciją;
• sustiprėja imuninė sistema;
• stabilizuoja juosmeninę stuburo sritį;
• taisyklingai paskirsto apkrovą sąnariams, didina jų mobilumą;
• optimizuojamas visų kūno audinių ir ląstelių aprūpinimas krauju ir deguonimi.

Šio straipsnio žymės
Komentuoti
0

Palikite atsiliepimą